Who we are

Visie

Wij zijn simpelweg good food. Wij zijn de perfecte match voor jouw event of feestWij zijn passie en creativiteit. Wij zijn huisgemaakt. We’re on the road again. 

Onze missie vertalen in de praktijk, dat is iets waar we elke dag keihard en met veel ‘goesting’ aan werken. Hoe? Door met veel liefde voor het vak onze klanten een vlekkeloos feest of event te bezorgen. We vinden het belangrijk om lokale topkwaliteit te serveren en willen heel Vlaanderen hiervan laten meegenieten 

Missie

Wij hebben een voorliefde voor lekker eten en we willen mensen daarvan mee laten genieten. We zorgen voor alles: van ’t servies over de bediening en het perfecte menu tot de volledige organisatie. Kwaliteit, snelheid en totaliteit zijn de ingrediënten van ons bedrijf. Wat ook je reden is om te vieren, wij zetten de kers op de taart. Culinair en budgetair creëren we een verhaal op jóuw maat, van de festivalweide tot je eigen achtertuin of op één van onze unieke locaties.  

Onze historie

Since 2013

Onze geschiedenis mag dan nog relatief pril zijn, ze geeft ons niettemin al heel wat redenen om trots te zijn. Ze laat ook nog veel moois vermoeden voor de toekomst.  Taste i Like groeide op amper negen jaar uit van een éénmanszaak tot een bedrijf met tientallen werknemers. Taste i Like zag in 2013 het levenslicht vanuit een passie en liefde voor lekker eten. Een zacht broodje met een heerlijk stukje kip aan ’t spit wie kan daar aan weerstaan? Spithouse was dan ook meteen een schot in de roos.  

Onze roots ligt aan ’t zeetje en ja, we zijn daar stiekem heel trots op! Een nieuw concept werd geboren, Les Filles voor de vrienden brengt het beste uit de Noordzee. De huisgemaakte garnaalkroketjes zijn ondertussen een bekende voltreffer.  

2015

We reden met onze foodtrucks langs Vlaamse wegen en maakten in 2015 ons debuut op Tomorrowland. En toen ging het pijlsnel in de lucht voor Taste i Like. Na Tomorrowland volgden Cactus, Graspop, Barrio Cantina, North Sea Beer Festival, Nostalgie beach festival, Oostende voor Anker, … Grote, kleine events, we gaan geen uitdaging uit de weg en zo ook niet toen Tomorrowland vroeg om spitburgers te voorzien op Tomorrowland Winter in Alpe D’Huez.  

2020

Stilzitten kunnen we niet en in februari 2020 openden we De Waanzinnige Bar in het Fort Napoleon in Oostende. Een tijdelijke pop-up in het kader van de Waanzinnige doe-expo, nog geen maand later moesten we helaas de deuren sluiten. Het virus had de hele wereld in z’n greep en onze ergste nachtmerrie werd werkelijkheid, de eventcatering kreeg zware klappen, want geen festival ging door, geen feest, niks. Opgeven en bij de pakken blijven zitten, staan gelukkig niet in ons woordenboek en we kwamen creatief uit de kast. We verkochten langs de baan kip aan ’t spit, werkten in het Fort Napoleon een volledig nieuw concept uit, namelijk Fort Napoleon De Belevingsbrasserie. Een nieuw concept in Gent werd uit de grond gestampt, Soepermarkt was eerst een pop-up in een lokale horecazaak en dat sloeg direct aan. Sinds mei 2021 hebben we een vaste locatie in centrum Gent. Als extraatje is er ook de B&B kalande 17.  

In de zomer van 2020 werkten we nauw samen met SBS en TWICE, we openden in Blankenberge De Mol aan Zee. Een uniek pop-up concept waarbij de geserveerde gerechten telkens op een andere keuken geïnspireerd zijn. In 2022 komen alle tien de landen van De Mol aan bod.  

2022

En toen kwam alles echt in een stroomversnelling, de renovatie van het Fort Napoleon zorgde voor een nieuwe event- en feestlocatie en de aanvragen voor feesten liepen binnen. In maart 2022 kwam Soirée Préférée piepen, catering op hoog niveau met bakken ervaring. En meteen stevig aanwezig op die markt, tussen 1 april 2022 en 31 december 2022 al goed voor meer dan 20.000 couverts volgens de eerste bevestigde offertes. Van een pijlsnelle start gesproken. Ondertussen mogen we met Soirée Préférée ook Dinner on the Lake van ons lijstje afvinken. Een unieke ervaring!   

En dit alles kan niet zonder een topteam. Quinten staat, na nog geen tien jaar na de start van Taste i Like, nog steeds aan het roer van dit mooie schip. Maar dat doet hij niet alleen, sinds 2018 staat Benny langs z’n zijde en sinds 2022 bepaald Timothy, onze brandmanager mee de koers. Taste i Like maakt deel uit van de grotere Look i Like Group. We hebben een wendbaar team en een open cultuur, waar de warmte die zo eigen is aan familie-ondernemingen sterk aanwezig is. Het maakt ons tot een buitenbeentje in de onze sector en daar zijn we trots op!  

Ons doel?

Jouw onze liefde voor eten doorgeven en ook… uw eerste gesprekspartner zijn voor uw feest of event.  

Less talk, more delicious food